Emilijos M. kelionė į Italiją

Lietuva – Lenkija – Vokietija – Austrija – ItalijaSplitShire-8942-800x500

Nusprendėme pasinaudoti kemperių nuoma 24 ir keliauti per Lenkiją, Vokietiją, Austriją, Italiją ( pamatyti Veroną, Veneciją ir ilgesnį laiką praleisti prie Adrijos jūros stovyklavietėje. )

Taigi, vieną rytą, birželį, mūsų 4 žmonių kompanija  leidosi į 2 savaičių atostogas kemperiu.

Lenkija

Lenkija mums atrodė begalinė. Beje, skirtingai nei Baltijos šalyse, kiekvienas kvadratinis metras žemės ūkio paskirties – žemė užimta plantacijomis. Maisto kainos – mažesnės nei bet kur kitur ir mes apsipirkome beveik visoms atostogoms į priekį. O važiuodami namo pasikrovėme bagažą ir namo. Beje, vienintelis grožis Lenkijos keliuose – tai sodo skulptūros.

Važiavome aplink Varšuvą pro Poznanę.  Praleidome naktį netoli Varšuvos, vienoje iš viešbučių automobilių stovėjimo aikštelių.  Už nedidelį mokestį pasinaudojome viešbučio dušais ir tualetais.

Lenkijos keliai …. Mmmmmmm, galėtume sakyti nėra taip blogai, tačiau gyvenviečių krūva ir 50 km per valandą beveik visą kelią – yra kankynė. O  ir sunkvežimių vairuotojų-pagrindinis  Europos Sąjungos blusų turgus.

Vokietija

Pirmoji mintis: „PAGALIAU, baigėsi Lenkija“. Greitkelis, paspaudėm kemperio greičio pedalą, juk įdomu kaip jis eina. Kelias yra puikus, ne, gražus. Ne… aš negaliu net išsirinkti entuziastingo epiteto! Kas 20 km sustojimo aikštelės su tualetu, dušu, iškyla!

Privalomas sustojimo taškas buvo Berlyne – vyrai norėjo pamatyti Reichstagą. Vaikščiojome centre vėlai vakare, skani vakarienė ir  praleista naktis Berlyne. Ir kiek Vokietijoje tokių pačių, kaip mes, entuziastų stovyklautojų! Sveikinasi vieni  su kitais, dalinasi patirtimi, rodo nuotraukas, ką jie matė.

Kitą rytą aplankysime Alpės!

Austrija

Čia aš nedvejodama pasilikčiau- galėčiau  kasdien grožėtis kalnais su saulėtekiu! Tiesiog kaip reklamoje – smaragdinės  vejos su besiganančiomis karvėmis, snieguotos viršūnės ir kalnų nameliai.

Žinoma, mes čia sustojome. Pasivaikščiojimai, iškyla.  Ak, laikas bėga… (Aš tikrai  vėl kada nors grįšiu į Austriją.  Čia yra ką pamatyti)

Italija

Verona

Austrijos ir Italijos sienos eina tik  kalnuose.

Palaipsniui vis labiau uolėti kalnai ir ant šlaitų auga vynuogynai.  Mes Italijoje!

Vakare atvykome į  Veroną.  Gražus vaizdas pro kemperio langus atsiveria į Koliziejus, tokius pat kaip ir Romoje, bet mažesnius. Pasivaikščiojimas,  skanus vynas, itališka pica – svajonė! Praleidome naktį, ryte judėsime.

Venecija

Venecija. Esame ant  tilto virš jūros ir tiesiai prieš mus atsiveria vaizdas į miestą. Mes palikome kemperį stovėjimo aikštelėje, brangu, bet tai patogiausias būdas eiti link centro. Daugelis sakė, kad nuo Venecijos kanalų ir dumblių jaučiasi tvaikas.  Aš nežinau, man Venecija kvepia jūra ir šviežumu. Neapsakomas grožis visur aplink! Seni pastatai – kiekvienas meno kūrinys, siauros gatvelės ir elegantiškos erdvės.  Toliau keliavome  iki vakaro, pagaliau atvykome į kempingą, kaime Kommachio netoli Riminis. Ir prasidėjo mūsų išsvajotas gyvenimas.

Dienų dienas maudėmės  jūroje, beje, ji  yra sekli ir šilta. Likome ne per daug sužavėti.  Juoda jūra yra geriau. Kempinge restoranai, parduotuvės, šokių vakarai, paplūdimys, keletas kambarių su dušais, tualetais ir skalbimo mašina. Ir kiekvienoje vietoje kempinge galite prisijungti prie elektros energijos, todėl dabar turime palydovinę televiziją. Ir kaip gerai, kad mūsų kemperyje  buvo  oro kondicionierius, kuris yra svarbus, nes  lauke vidutinė temperatūra buvo apie  40 laipsnių.

Savaitę mes ten atostogavome, viskas  buvo tiesiog super!

Ką dar pažymėti…

Kemperis – tai ne pigiausia kelionė, daugiausia dėl didelių kuro kainų ir mokamų kelių.IMG_8868-1300x866

Bet džiaugiuosi, jog mūsų kemperis buvo prijungtas prie elektros energijos, karšto vandens, turėjo oro kondicionierių.

Apskritai, galiu pasakyti, kad tai buvo geriausios atostogos  ir kelionė kemperiu mano gyvenime, dabar aš noriu į Skandinaviją. Ir dar viena svajonė – Viduržemio jūros kruizas, gal kada nors…

Archyvas: Konkursas
Autorius: | Informacija atnaujinta: sausio 28, 2015, 3:20 h.